الفيديو التالي


By one Click Post Reauest Discloser Business Account employee

2 المشاهدات
أب ديت
0
نشرت في 27 May 2020 / في علوم و تكنولوجيا

I got acknowledged by Facebook Security Team After discovering a security issue on Facebook page. Facebook recently allowed page employees Ex (Admin,Moderator or Editor) to manage the groups associated with a page, showing that this feature allows page employees to detect all employees of the business account.

Impact: non-employee's in business manager can disclosure Business manager employee's

Describe the Impact: a (non-employee) page moderator on a business's page can discover the business employees that have moderate page permissions in the business when there is a group linked to the page.

حصلت على اعتراف من الفريق الامني في شركة فيسبوك بعد أبلاغي عن خلل امني في خدمة أدارة المجموعات من خلال موظفي الصفحات التي وفرتها فيسبوك قبل شهرين من الان، تسمح الخدمه لمدير الصفحه بربط مجموعه مع صفحة ومن ثم تحديد موظفين في الصفحه مثل Moderator or Editor ان يقومو بأدارة المجموعة المرتبطه بصفحه. كان الخلل الامني يظهر بحالة ان الصفحه مرتبطه بحساب مدير الاعمال الذي يوجد به موظفين يقومون على ادارة مجموعه من الصفحات ويمكن لهم أيضا أدارة المجموعات المرتبطه بصفحات المرتبطه بحساب الاعمال مما سمح لموظفي الصفحه بكشف موظفي حساب الاعمال.

أظهر المزيد
0 تعليقات sort ترتيب حسب

الفيديو التالي